dijous, 17 d’agost del 2017

pd MC

(Nota de l'amanuense: Avui, per celebrar una xifra rodona, faig un paper diari especial, és paper i és diari perquè és del dia, però no és de cap diari sinó que transcric part d'un document personal​ escrit a màquina que no vull esparracar però que hi ha el perill que s'esborri la tinta del paper de còpia en que està imprès)

dissabte, 15 de juliol de 1972
EL CONTE DE LA PERA VELLA O COM NO N'HI HA DOS SENSE TRES
(Primer dia: BARCELONA - LES BORDES)
Miquel Garriga
Sortida amb el ferrobús des de l'estació de Vilanova (dita també Estació del Nord) a 2/4 de 7, fins a la Pobla de Segur (arribada a les 3/4 d'1).
Vàrem trobar un noi que anava a l'Aneto i unes noies que anaven a un poble d'Osca.
A la Pobla agafem un autobús fins a Esterri d'Àneu (sortida teòrica a 3/4 de 2, però el conductor havia de dinar i era 1/​​4 de 3 quan marxàvem). Vam dinar a l'autobús. A Esterri canviem a un altre bus de la mateixa companyia, que en haver-nos d'esperar portava una hora de retard i els passatgers estaven ben empipats. Entrem a la Vall d'Aran pel Port de la Bonaigua i anem fins el poblet de Les Bordes*.
Ens aposentem en una casa abandonada d'aquest poblet.
Després de sopar i prendre un got de llet a la fonda, anem a dormir al voltant de les 10 de la nit.
...
(*Nota: No és escrit i no recordo com vam arribar a Les Bordes ni quina hora era, però ja es veu que empraves tot un dia per arribar-hi. També és impensable, avui en dia, que ens allotgéssim en una casa "abandonada" al mig del poble.)