(arafa<d'1any)
Ho llegeixo a Instruccions per fer-se feixista*:“Serà normal que els demòcrates ens titllin de feixistes o neofeixistes. Però també serà la nostra victòria: haurem tornat a posar en boca de tothom una paraula que fa poques dècades s’associava als morts i amb el passat, amb una realitat desapareguda. Nosaltres no desapareixem. Nosaltres hi som”. I nosaltres, estúpids demòcrates, no només els deixem entrar a casa: fins i tot parem la taula i els convidem a seure.
* Un llibret altament recomanable: Michela Murgia, ed. Empúries 2019