dilluns, 31 d’octubre del 2016

pd 853

EL PUNT AVUI dimarts, 15 de setembre del 2015
"EM SENTO TREPITJADA COM A CIUTADANA I COM A PAÍS"
Núria Terés  Ex-militant d'ICV i ex-regidora a l'Ajuntament de Girona
Dani Vilà

Núria Terés ha seguit el camí d'altres companys de partit en els darrers mesos i ha deixat ICV. Ha estat regidora a l'Ajuntament de Girona, on va assumir les àrees d'educació i cooperació. Va entrar a la formació com a independent i els últims anys n'era militant.
Es proclama independentista des de sempre, però diu que la línia presa per la direcció l'ha allunyat dels seus ideals nacionals.
...
"Hi ha hagut alguns fets importants de decepció. Fa dos anys va aprovar ICV una resolució on es reconeixia Catalunya com un estat i s'instava a fer un debat intern per veure la posició. Però aquest debat no s'ha fet mai i això m'ha influït molt"...
...
"Sempre he pensat que es fa política de moltes maneres i, per tant, la meva dimensió política pot passar per un partit polític o no"...
"L'objectiu és la independència de Catalunya i establir unes bases per construir un país i entenc tots els partits que s'han ajuntat i la societat civil que s'hi ha unit".
...
"M'imagino una Catalunya on la diferència entre els que tenen i els que no tenen, entre els que saben i els que o saben... sigui mínima".
...
"Dol molt deixar el partit... sobretot perquè hi ha grans persones, però ara em sento més lliure".

(En memòria)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada